Sunday, April 24, 2011

Assalammualaikum,


Alhamdulillah kali ini saya diberikan kesempatan untuk memberikan ulasan berkenaan kelas kita iaitu kelas pengantar penulisan SBLM 1023. Terlebih dahulu saya ingin menyusun jari memohon maaf kepada pensyarah kita iaitu En Nasrol Hadi Bin Ahmad sekiranya saya telah melakukan kesalahan sepanjamg saya berada didalam kelas ini. Saya juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga kepada cikgu kerana telah memberikan tunjuk ajar kepada saya dan rakan- rakan tentang dunia penulisan.  

Secara keseluruhannya saya merasakan kelas ini amat menyeronokkan. Saya dapat belajar pelbagai perkara tentang penulisan yang sebelum ini saya tidak ketahui. Antaranya tentang penulisan kreatif. Selain itu suasana kelas yang ceria membuatkan saya tidak sabar untuk kekelas. Cikgu juga telah menyampaikan kuliah dengan baik sekali. Malah kelas ini juga tidak  sestress seperti kelas yang lain. Ini yang membuatkan saya begitu suka dengan kelas ini. Malah teknik penyampaian yang diajar oleh cikgu juga memudahkan saya memahami apa yang saya belajar di dalam kelas.

Saya mengharapkan saya  dapat membuat yang terbaik dalam peperiksaan nanti dan mendapat keputusan yang cemerlang. Doakan saya ye cikgu....

Sekian terima kasih....



No comments:

Post a Comment